Apgaulingi (phishing) SMS pranešimai, skambučiai ir el. Laiškai. Kaip juos atpažinti?
-
Niekas, įskaitant mūsų banką, iš jūsų neprašys slaptažodžių ar PIN kodų dėl „saugumo sumetimų“. Jie visada įvedami standartinio prisijungimo proceso metu.
-
Jei gavote el. Laišką ar SMS iš Bigbank su nuoroda ir prašymu prisijungti - įsitikinkite, kad nuorodoje esantis domenas yra teisingas ir priklauso Bigbank.
Paprastai bankas nesiunčia nuorodos su prašymu prisijungti išskyrus tuos atvejus, kai kreipiatės dėl paskolos.
-
Jei norite prisijungti prie savitarnos, visada saugiau eiti į banko svetainę bigbank.lt ir prisijungti iš jos, o ne pasitikėti nuorodomis.
-
Telefonu gali būti labai sunku nustatyti pašnekovą. Venkite duoti neskelbtiną asmeninę informaciją ir niekada neatskleiskite slaptažodžių ar PIN kodų pokalbio metu.
Linkime Jums malonaus ir saugaus naudojimosi mūsų paslaugomis.
Klausimų, susijusių su saugumu, lauksime šiuo adresu: security@bigbank.eu.
Mūsų Atsakingo informacijos atskleidimo politiką rasite čia.