Kaip gauti
paskolą

Paskolos gavimo žingsniai

Mokėjimų informacija

Duomenys pavedimams

Dokumentų šablonai

Reikalingi dokumentai parsisiuntimui

Kainoraštis

Paslaugų įkainiai

Bendrosios sąlygos

Paslaugų teikimo sąlygos

Sutikimas

Dėl asmens duomenų tvarkymo

Dėl išankstinio paskolos grąžinimo

Informuojame, kad pagal galiojančius vartojimo kredito įstatymus yra taikomas dviejų kalendorinių dienų apsisprendimo laikotarpis per kurį vartojimo kredito gavėjas, nenurodydamas priežasties gali atsisakyti vartojimo kredito sutarties.

Mokėjimų informacija

Mokėkite įmokas Jums patogiausiu būdu Duomenys pavedimams

Informacija

Loterijos „Perlas“ terminaluose*.

Lietuvos pašto ar „PayPost“ skyriuose*.

Prekybos vietose „MAXIMA X“, „MAXIMA XX“, „MAXIMA XXX“, „MAXIMA BAZĖ“*.

Naudodamiesi internetine bankininkyste ar bet kurio banko filiale, pervesdami įmokas į vieną iš mūsų sąskaitų: SEB LT447044060006125438 Swedbank LT087300010125841989

Gavėjo pavadinimas – Bigbank AS filialas

Gavėjo sąskaita - SEB LT44 7044 0600 0612 5438 arba Swedbank LT08 7300 0101 2584 1989

Suma ir valiuta – nurodykite mokėtiną sumą (EUR)

Mokėjimo paskirtis - įrašykite tikslų kliento kodą arba sutarties Nr., kurie nurodyti Jūsų kredito sutartyje arba mokėjimo atmintinėje (EUR)

Sąskaita Didžiojoje Britanijoje: IBAN nr.GB78ESSE40486513285018 Sąskaitos numeris - 13285018 SWIFT: ESSEGB2LXXX

UK Clearing Sort Code: 40-48-65

Brūkšninis kodas

Norėdami atlikti paskolos įmokas Loterijos PERLAS terminaluose, Lietuvos pašto, "PayPost" skyriuose ar „MAXIMA X“, „MAXIMA XX“, „MAXIMA XXX“, „MAXIMA BAZĖ“ prekybos vietose turėkite brūkšninį kodą ("barkodą") bei kliento kodą, nurodytą Jūsų sutartyje.

Barkodas

Dėmesio!

Sklandžiai ir laiku atliekamos įmokos leis Jums išvengti galimų papildomų su įsiskolinimais susijusių išlaidų ir išieškojimo veiksmų. Jei įmokos negalite atlikti laiku, prašome nedelsiant apie priežastis informuoti banką Bigbank telefonu 1388, el. paštu info@bigbank.lt. Atliekant pavedimą Lietuvos pašto skyriuose ir loterijos „Perlas“ terminaluose, pinigai į Bigbank sąskaitą patenka kitą darbo dieną.

Kaip gauti paskolą?

  • Paraiška

    Paskolos prašymą vartojimo paskolai gauti pildykite Jums patogiausiu būdu: internetu, paskambinę trumpuoju numeriu 1388, „PayPost“ skyriuose, mūsų partnerių prekybos vietose.

  • Sutikimas dėl asmens duomenų tvarkymo

    Sutikimą dėl asmens duomenų tvarkymo galite pasirašyti: 0,01 EUR pavedimu iš Jūsų asmeninės sąskaitos per el. bankininkystę, „PayPost“ skyriuose, mūsų partnerių prekybos vietose.

  • Sprendimas

    Dažniausiai sprendimą dėl paskolos pateikiame per 24 valandas.

  • Sutarties pasirašymas

    Teigiamo sprendimo atveju, tereikės tik pasirašyti vartojimo paskolos sutartį. Tai padaryti galėsite: „PayPost“ skyriuose visoje Lietuvoje, mobiliu parašu, 0,01 EUR pavedimu (esamiems klientams), mūsų partnerių prekybos vietose. Jūsų patogumui sutartis gali būti pristatyta tiesiai į namus.

  • Pinigai

    Pasirašius sutartį, pinigai bus pervesti į Jūsų nurodytą banko sąskaitą. Paprastai pinigus pervedame tą pačią dieną.

  • Paskolos grąžinimas

    Grąžindami paskolą, galite kas mėnesį mokėti vienodo dydžio įmokas, sudarytas iš palūkanų ir pagrindinės kredito sumos. Taip pat galimas išankstinis dalinis arba visiškas paskolos grąžinimas bet kuriuo metu.

Likote nepatenkinti suteiktų finansinių paslaugų kokybe?

Vartotojų ginčai su finansų rinkos dalyviais

Jei norite, kad mes su Jumis susisiektume, palikite savo telefono numerį: